Warning: Undefined property: stdClass::$content in /customers/a/d/e/backtonature.dk/httpd.www/wp-content/plugins/nextgen-gallery/src/Util/Router.php on line 595
Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Generalforsamling 2020

4. september 2020 - 6. september 2020

Generalforsamling 2020

afholdes på Hjemstavnsgårdens Camping

Klaregade 15, Gummerup

5620 Glamsbjerg

4-6 Sep. 2020

Program:

Fredag d. 04 Sept.

Ankomst i løbet af dagen.

Kl: 1830 Standerhejsning

Kl: 1930 Fælles kaffe på Hjemstavnsgården Gummerup – ligger ca. 100 m fra campingpladsen, herunder fortælling om Hjemstavnsgården, ved en af de frivillige på stedet.

Lørdag d. 05 sept.

Kl: 0930 Generalforsamling på Hjemstavnsgården

KL: 1300 Afgang til De Japanske Haver i Nørre Broby, ca. 4 km fra campingpladsen, der er tilmelding til besøget i haverne. Der er også mulighed for selv at køre til Helnæs, flot naturområde med bl.a Helnæs fyr – vandretur på ca. 3 km. Der er også  høstfest på  Hjemstavnsgården som afholdes lørdag eftermiddag, der vil være forskellige aktiviteter, bla. Hestevognskørsel med afgrøder m.m.

Jaguar Klubben er også tilstede et par timer om eftermiddagen, så der vil også være lidt flotte gamle biler at kikke på.

Så der er mange muligheder, men der er kun tilmelding til besøget De Japanske Haver, der vil være fortælling om Havernes oprindelse m.m. Der er mulighed for både at spise sin medbragte mad/kaffe samt købe kaffe – kage og forskellige japanske specialiteter.

KL: 1800 Festmiddag med helstegt pattegris med tilbehør.

Søndag d. 06 Sept.

Kl: 0800 Afhentning af rundstykker.

Kl: 1000 Afgang og tak for denne gang.

Prisen er 150 kroner pr. deltager, som bedes indsat på foreningens konto 5396 0000325088 med opgivelse af medlemsnummer.

Sidste tilmelding er 21 august 2020, tilmelding bedes sendt til Ingvar Juhl Pedersen: hijp18@hotmail.com eller tlf: 29908259.

Back to Nature

Start: